vrijdag 8 juni 2012

Van slopen naar 'bouwen'

Nu het echte sloopwerk gedaan is, kunnen we beginnen met het opbouwen van onze zaak. Alhoewel we nog bezig zijn met bouwen en verbouwen, zijn we natuurlijk al druk bezig met (ideeën voor) onze inrichting. Om een speelse, maar ook stoere look te creëren hebben we ervoor gekozen om schoolstoelen van Gispen, zoals velen van jullie vast en zeker kennen, te gebruiken. Wij vinden het belangrijk dat de kleuren in onze zaak een fijne, gezellige sfeer uitstralen. Deze kleuren zullen geïnspireerd zijn op de Zeeuwse kleurenwaaier. De makers van deze kleurenwaaier zijn bij het maken hiervan opzoek gegaan naar echte en pure kleuren, die Zeeland verbeelden zoals het is. Deze kleurenwaaier is bedoeld als inspiratiebron voor wie zijn Zeeuwse roots of verbondenheid via kleur tot uiting wil brengen. Een prachtig concept dus. Hieronder vindt u behalve een aantal  vernieuwde foto's van de zaak ook een afbeelding van de Zeeuwse kleurenwaaier!










2 opmerkingen:

  1. Via linkjes op andere blog kwam ik hier terecht. Nu lees ik wel over verhuizen maar geen idee welke stad het is. Heb niet echt alle tekst gelezen maar snel gescanned en dan vind ik het niet. Zet het eens bij dan is het duideljk of ik deze blof in de gaten moet houden of het te ver vloor mij is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lot,
    Onze winkel bevindt zich in de Korte kerkstraat 4, in Goes.
    In het eerste, oudste bericht (Het nieuwe pand)staat dat de winkel is gevestigd in Goes, maar inderdaad niet het precieze adres.
    Deze blog gebruiken wij vooral voor nieuwigheden die met onze winkel te hebben, om mensen op de hoogte te houden. Voor verdere informatie wat betreft onze winkel kun je naar www.taartentafel.nl.
    Ik hoop je hiermee geholpen te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen